Zul je voorzichtig zijn?

Het is de tijd dat veel mensen weg gaan met vakantie – of al weer terug zijn..
Hier gaat onze oudste pas later naar Schotland, als wij al een week weg zijn.
Vanavond viel m’n oog op het gedicht wat bij ons op het raam hangt, naast de achterdeur.

‘Achter deze hoek
een werelddeel
achter dit ogenblik
een zee van tijd
Zul je voorzichtig zijn?’

Ik wens iedereen een hele fijne vakantie of tijd er tussen uit.
Veel zon, rust en geniet-momenten gewenst
we hebben het allemaal nodig
even bijtanken
even niets
even met m’n gezicht in de zon
en met m’n voeten in de zee
meer heb ik niet nodig deze weken.

Beloven jullie me dat je ook weer veilig terug komt?
Er kan zoveel gebeuren…

5 gedachtes over “Zul je voorzichtig zijn?

  1. Ik wens jullie een heel fijne vakantie….

    Hier is hij alweer super begonnen, Jon mijn schoonzoon is met zijn race fietsie van een duinpannetje komen zetten. Hij had gelukkig beschermengel op zijn schouder.. En daarboven bedacht iemand dat 2 dooien in een half jaar in het zelfde gezin een beetje teveel van het goede was. Vandaar dat hij ondanks dat hij op paaltje klapte “alleen”maar een gebroken sleutelbeen heeft…
    Dus mijn wens is dat we allemaal even dat engeltje op onze schouder aaien zodat we eind augustus weer goed uitgerust hier terug komen. Dikke knuf en heel mooie tijd. Liefs..

    Like

  2. Soms ben je nog zo voorzichtig, maar zijn helaas andere dat niet. En die vakantietijd vind ik dan ook altijd dubbel, als iedereen op de weg zit. Maar laten we allemaal maar lekker genieten van een vakantie, waar dan ook.
    Fijne vakantie….

    Like

Reacties zijn welkom!

